De campagne is een one-day-experience gericht op het thema mensenhandel, specifiek gericht op seksuele uitbuiting en loverboys. De boodschap die wij tijdens de campagne willen meegeven is:

Je kan binnen 1 dag slachtoffer worden van mensenhandel.

Met deze campagne willen wij meer bewustwording, kennis en herkenbaarheid creëren om de gevaren van een loverboy anno 2021 beter zichtbaar te maken bij de doelgroep 14 t/m 17 jaar.

Het achterliggende idee:

De campagne is een one day experience omdat je ook binnen 1 dag slachtoffer kan worden van mensenhandel. Hierbij hebben we de vergelijking gemaakt met een pakketje bestellen.

‘’Wat kan nog meer binnen 1 dag?’’

Een pakketje bestellen en deze de volgende dag in huis hebben. Vandaag besteld, morgen in huis. De associatie hebben we gemaakt om herkenbaarheid te creëren bij de doelgroep.  Verder willen we nadruk leggen met dit pakketje dat je niet zomaar iedereen moet vertrouwen waar je je gegevens aan geeft. In deze dus aan ons van ScholierenBox.

Vandaag besteld, morgen in huis.

Zo snel kan het gaan!

De experience bevat de ervaring wanneer jij een pakketje besteld. Zo’n ervaring bestaat uit dat je een bestelling plaatst op een website, je ontvangt de Track & Trace en de volgende dag is het vaak al afgeleverd. Deze ervaring bootsen wij na maar dan in een creatief jasje waarbij we enerzijds de doelgroep willen ervaren dat je zomaar je gegevens geeft en anderzijds willen we ze informeren dat je zo snel slachtoffer kan worden.

Hoe snel jij je pakketje ontvangt, zo snel kan jij slachtoffer worden van mensenhandel.

De ScholierenBox

Bereikbaar van maandag tot en met
vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur. 

Adresgegevens

Rillaerse Baan 75,
5053 EA Goirle

Volg ons